Make Dust or Eat Dust 2.0

Auteur: Roland van Kralingen
|
Waardering:
% of 100
|
ISBN: 9789047014362
Make Dust or Eat Dust 2.0
In Make Dust or Eat Dust 2.0 laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO s, CFO s, COO s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: Make Dust or Eat Dust 2.0 is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!
Lees meerLees minder
Productinformatie
Meer informatie
ISBN 9789047014362
Conditie Licht beschadigd
Auteur Roland van Kralingen
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Bladzijden 144
Bindwijze Paperback
Boeksoort Paperback
Illustraties Nee
Verschijningsdatum 3 aug. 2020
Alle specificatiesMinder specificaties
Special Price € 9,99 Was € 15,00
Product is op voorraad
Vandaag voor 12:00 besteld morgen in huis
DE LAAGSTE PRIJSDe laagste prijs, kortingen tot wel 35%
VEILIG BETALENiDeal, Paypal en meer
GRATIS VERZENDINGBij een aankoop van minimaal € 50,-
SNELLE LEVERINGDoor PostNL
Schrijf de eerste review over dit product
Schrijf een beoordeling
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Make Dust or Eat Dust 2.0
Uw waardering