Meaningful marketing

Auteur: Bart Lombaerts
|
Waardering:
% of 100
|
ISBN: 9789401456005
Meaningful marketing

74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk.

Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen.

Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.

Lees meerLees minder
Productinformatie
Meer informatie
ISBN 9789401456005
Conditie Licht beschadigd
Auteur Bart Lombaerts
Taal Nederlands
Bladzijden 120
Bindwijze Hardcover
Boeksoort Hardcover
Illustraties Nee
Alle specificatiesMinder specificaties
Special Price € 19,49 Was € 29,99
Product is op voorraad
Vandaag voor 12:00 besteld morgen in huis
DE LAAGSTE PRIJSDe laagste prijs, kortingen tot wel 35%
VEILIG BETALENiDeal, Paypal en meer
GRATIS VERZENDINGBij een aankoop van minimaal € 25,-
SNELLE LEVERINGDoor PostNL
Schrijf de eerste review over dit product
Schrijf een beoordeling
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Meaningful marketing
Uw waardering